Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model úloh s omezeními a mechanismů jejich plánování v UPPAAL SMC
Palúch, Filip ; Podivínský, Jakub (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Cieľom je vytvorenie prehľadu mechanizmov plánovania úloh v jednoprocesorovom prostredí. Použitím týchto mechanizmov sú navrhnuté a implementované jednotlivé modely v nástroji UPPAAL, na ktorý sa táto práca orientuje. Výsledkom práce je overenie validity a vlastností mechanizmov získaných na základe implementovania modelov. Na porovnávanie výsledkov z nástroja UPPAAL sú využíté nástroje TimesTool a Cheddar.
Intelligent Adaptive Cruise Control of Cars
Smädo, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
The aim of the bachelor`s thesis is to create a model of intelligent adaptive cruise control system and its surroundings, in which it´s possible to demonstrate its abilities. First, in this thesis we will describe the various types of cruise controls and their sensors. Then we will discuss system modeling fundamentals and utilities for creating such models. Later, in third chapter, we will describe our model design and its implementation. We selected UPPAAL Stratego modeling tool for our implementation. The model in it is created as a network of timed automata. The result of this implementation will be a model of a car with adaptive cruise control with the possibility of switching on this intelligent module and an environment, in which our model will be tested. The model will be tested in the verifier in various scenarios to compare the basic adaptive cruise control functionality with the inteligent cruise control functionality.
Modelování a analýza vlivu ABS na chování vozidla
Holec, Dominik ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá brzdovým systémom ABS a jeho vplyvom na brzdnú dráhu vozidla. Práca obsahuje návrh, popis vývoja a testovanie simulačného modelu vo verifikačnom prostredí UPPAAL. Výsledný model je systémom navzájom komunikujúcich časovaných automatov. Analýza vlastností modelu je založená na metóde štatistického overovania modelu. Model umožňuje skúmať najmä priebeh a dĺžku brzdnej dráhy. Ostatné premenné ovplyvňujúce chovanie modelu, ktoré je možné sledovať sú sklz, koeficient trenia, odpor vzduchu, brzdná sila a rýchlosť vozidla. Je možné taktiež zistiť pravdepodobnosť, že vozidlo za zvolených podmienok zastaví do určitého počtu metrov a skúmať vplyv systému ABS na tieto výsledky.
Výpočetní model a analýza samočinně řízeného vozidla
Gardáš, Milan ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá samočinně řízenými vozidly. Nejprve obsahuje popis současného vývoje těchto vozidel, tedy z čeho se skládají, jak fungují, a je nastíněn jejich další možný vývoj. Dále se zde nachází popis možných nástrojů použitelných pro modelování. Práce obsahuje návrh, popis vývoje a testování simulačního modelu ve verifikačním prostředí UPPAAL Stratego. Výsledný model je systémem vzájemně komunikujících časovaných automatů. Analýza vlastností modelu je založená na metodě statistického ověřování modelu. Model umožňuje zkoumat chování autonomního vozidla v situacích, které odpovídají běžnému provozu.
Intelligent Adaptive Cruise Control of Cars
Smädo, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
The aim of the bachelor`s thesis is to create a model of intelligent adaptive cruise control system and its surroundings, in which it´s possible to demonstrate its abilities. First, in this thesis we will describe the various types of cruise controls and their sensors. Then we will discuss system modeling fundamentals and utilities for creating such models. Later, in third chapter, we will describe our model design and its implementation. We selected UPPAAL Stratego modeling tool for our implementation. The model in it is created as a network of timed automata. The result of this implementation will be a model of a car with adaptive cruise control with the possibility of switching on this intelligent module and an environment, in which our model will be tested. The model will be tested in the verifier in various scenarios to compare the basic adaptive cruise control functionality with the inteligent cruise control functionality.
Výpočetní model a analýza samočinně řízeného vozidla
Gardáš, Milan ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá samočinně řízenými vozidly. Nejprve obsahuje popis současného vývoje těchto vozidel, tedy z čeho se skládají, jak fungují, a je nastíněn jejich další možný vývoj. Dále se zde nachází popis možných nástrojů použitelných pro modelování. Práce obsahuje návrh, popis vývoje a testování simulačního modelu ve verifikačním prostředí UPPAAL Stratego. Výsledný model je systémem vzájemně komunikujících časovaných automatů. Analýza vlastností modelu je založená na metodě statistického ověřování modelu. Model umožňuje zkoumat chování autonomního vozidla v situacích, které odpovídají běžnému provozu.
Modelování a analýza vlivu ABS na chování vozidla
Holec, Dominik ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá brzdovým systémom ABS a jeho vplyvom na brzdnú dráhu vozidla. Práca obsahuje návrh, popis vývoja a testovanie simulačného modelu vo verifikačnom prostredí UPPAAL. Výsledný model je systémom navzájom komunikujúcich časovaných automatov. Analýza vlastností modelu je založená na metóde štatistického overovania modelu. Model umožňuje skúmať najmä priebeh a dĺžku brzdnej dráhy. Ostatné premenné ovplyvňujúce chovanie modelu, ktoré je možné sledovať sú sklz, koeficient trenia, odpor vzduchu, brzdná sila a rýchlosť vozidla. Je možné taktiež zistiť pravdepodobnosť, že vozidlo za zvolených podmienok zastaví do určitého počtu metrov a skúmať vplyv systému ABS na tieto výsledky.
Model úloh s omezeními a mechanismů jejich plánování v UPPAAL SMC
Palúch, Filip ; Podivínský, Jakub (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Cieľom je vytvorenie prehľadu mechanizmov plánovania úloh v jednoprocesorovom prostredí. Použitím týchto mechanizmov sú navrhnuté a implementované jednotlivé modely v nástroji UPPAAL, na ktorý sa táto práca orientuje. Výsledkom práce je overenie validity a vlastností mechanizmov získaných na základe implementovania modelov. Na porovnávanie výsledkov z nástroja UPPAAL sú využíté nástroje TimesTool a Cheddar.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.